Skanowanie 3d staje się coraz popularniejsze. Jednak mimo rozwoju software przeskanowany obiekt wciąż wymaga sporo pracy zanim będzie można go wydrukować. Tutaj jest świetny tutorial na temat tego jak poradzić sobie z typowymi problemami w wirtualnym obiekcie powstałym przy skanowaniu.

Zadziwia to jak wielu narzędzi (na szczęście darmowych) trzeba użyć żeby osiągnąć dobre rezultaty. To tylko oznacza, że wciąż nie ma trójwymiarowego odpowiednika wszechmocnego Photoshopa (czy może raczej Gimpa).

  2 Responses to “Post processing przy skanowaniu 3D”

  1. Tak to ogladałem i troszke mi sie jednak wydaje ze wiele z tych rzeczy dalo sie zrobic w blenderze, a dopiero samo naprawianie w netfabie.

  2. Można to zrobić w normalnych programach 3D bo siatka jest lekka.
    Problem pojawia się przy siatkach po kilka – kilkadziesiąt milionów poligonów.

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

   
© 2011 Suffusion theme by Sayontan Sinha